Obserwatorzy

środa, 16 marca 2011

Inspiracje.....


Nowe obrazy olejne, powstały  w tak zwanym międzyczasie. To cykl , który miał być trochę w oderwaniu od rzeczywistości:  pokazywać ulotność, przemijanie i jednocześnie piękno tego, co wokół nas nieustannie ulega przeobrażeniom..... Świat zmienia się przecież w każdej sekundzie : jedne obrazy odchodzą, pojawiają się nowe... tylko my w ciągłym biegu, nie zawsze potrafimy się nad tym pochylić.  A warto.....



Fascynuje mnie ten stan w przyrodzie "pomiędzy". Jedne z najciekawszych  moich zdjęć makro to te, które przedstawiają, na pierwszy rzut oka:  mało atrakcyjne kwiatki, czy przekwitające roślinki...
 Mają w sobie tajemnicę i piękno niestandardowe:):)


......i jeszcze trochę starsze obrazy, które wreszcie udało mi się przyzwoicie sfotografować:):)







A to kilka, z wielu moich fotografii takich..... Pięknych Inaczej:):)


















...a krokusy, z ostatniego spaceru.Jak dobrze zobaczyć wreszcie jakiś kolor, po miesiącach w tonacji szaro-burej:):) Teraz będzie już tylko lepiej:)




.......i stokrotki, moje ulubione:):)


4 komentarze:

  1. Już kiedyś pisałam że podziwiam szczerze...Foto świetne ale obrazy...brak mi słów...I choć brzmi może mało wyszukanie-są PIĘKNE...Pięknem delikatnym, ale mocnym...takim szczerym Pięknem są
    PIĘKNE!gratuluję Ci mocno.j.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające są Twoje zdjęcia i obrazy! Przepiękne kwiaty- podzielamy Twoje zamiłowanie do przejściowych stanów natury, na zdjęciach wyrażają one pewną historię, przekazują sens narodzin i przemijania.. Na prawdę jesteśmy pełne podziwu i chyba bardzo często będziemy wracać do tego posta bo nie możemy się napatrzeć:) Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskie dmuchawce CUDO, tym bardziej że plamy tła układają mi się w skrzydło motyla :) No i zdecydowanie ten fioletowy podejrzewam tulipan w fazie ostatniego tchnienia ujął mnie za serce najbardziej. Jest zwiewny, lekki brak mi adekwatnych przymiotników. Czuję ten wiatr, który kończy jego ziemski byt. Z chęcią znalazła bym dla niego miejsce w swoim mieszkaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu,fotografuj i maluj pieknie dalej-takze dla mnie!!

    OdpowiedzUsuń