Obserwatorzy

wtorek, 22 listopada 2011

Rocznicowe Candy:)

 Właściwie to nie wiem, kiedy minął ten rok od pierwszego napisanego posta.
Starałam się, by było różnorodnie i mam nadzieję, że mi się to udało. Pisałam o moim malowaniu....To coś czemu poświęcam najwięcej czasu i serca. Pokazywałam najnowsze  obrazy olejne , akwarele, ale także malowaną przeze mnie porcelanę i sukienki:).  Były też posty o malowaniu mebli. Jak widać, pędzel to moja trzecia ręka:):)
Pokazywałam Wam również moje dekupażowe prace i  kolejną pasję, jaką jest wyrób biżuterii, tej klasycznej i sutaszowej. Dla łasuchów, były posty prosto z kuchni:).
A nad tym wszystkim unosiły się moje anioły:), których w tym roku sporo uszyłam.
Dzieliłam się też z Wami moim  widzeniem świata,  okiem  aparatu fotograficznego.
Czasami, zdarzały się chwile, gdy miałam ochotę podzielić się jakąś  myślą,  która natrętnie tłukła się po głowie :):)
Z Włoch, na gorąco, opisywałam nasze przygody w trakcie urlopu., nie zawsze przyjemne:)
Było też słów kilka o moich   kwiatowych kompozycjach.
W ciągu tego roku wygrałam jedno, ale za to piękne, candy w Pracowni Filcer  i dostałam dwa wyróżnienia:).
To tyle, tytułem podsumowań:)
Ciekawa jestem, które posty najbardziej przypadły Wam do gustu?
A teraz, zgodnie z "blogowym" zwyczajem ogłaszam moje rocznicowe Candy!:)
Warunki, jak u wszystkich:
Proszę, pozostaw komentarz pod tym postem,
umieść podlinkowany baner z informacją o candy na swoim blogu,
jeżeli  nie posiadasz  bloga, napisz w komentarzu  swój adres mailowy,
jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło:), dla osoby, która wylosuje Candy podstawowe, którym jest komplet biżuterii z korala i howlitu: naszyjnik oraz kolczyki( bigle srebrne), a  jednocześnie będzie obserwatorem mojego blogu, dodatkowy bonus w postaci kompletu biżuterii zdobionej dekupażem: kolczyki( także srebrne bigle) i zawieszka:)

Czas trwania Candy od 22-go listopada ( to dzień, kiedy rok temu ukazał się mój pierwszy post:)) do 28- go grudnia ( mam nadzieję, że będę miała wtedy trochę więcej czasu, by zająć się losowaniem:)).


Baner do pobrania:

Zapraszam do zabawy!:)

57 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza??? Co przypadło mi do gustu??? Ja zawsze siedzę z rozdziawioną buzia, kiedy patrzę na Twoje obrazy i fotografie! O ile zdjęcie czasami uda mi się zrobić dość ciekawe, to niestety obrazów malować nie potrafię zupełnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, to zaszczyt móc brać udział w Twojej zabawie...przy okazji dowiedziałam się że nie byłam Twoim obserwatorem...ale już jestem:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, ja nie jestem obserwatorem? To błąd przez zapomnienie. Już jestem. Ta owłosiona trupia czaszka to ja :D
    I oczywiście, do kogo jak do kogo, ale do Ciebie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu gratuluje ze w naszym towarzystwie juz rok wytrzymałaś :-)). Staje grzecznie w kolejce po błyskotki, na bal Sylwestrowy będzie jak znalazł.

    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się też i ja.
    Moim ulubionym wpisem którym urzekłaś mnie i pomyślałam to bratnia dusza był kulinarny w którym opisywałaś swoje zauroczenie Julią Childe. Ja akurat tyle co obejrzałam film "Julie & Julia" i również bardzo mi się spodobał. Miałam małą fiksację na kuchnię i blogowanie. Efekt pozytywny- własny blog a efekt negatywny - 8 kg do przodu, to oczywiście przez masło ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się ustawiam! Bo naprawdę warto!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie przygarnę te cudeńka ;)
    dziękuje za udział w moim candy ;)
    jestem pod wrażeniem Twoich prac, a pomalowane sukienki są genialne. Coś pięknego :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja spokojnie stoję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to się zapisuje i zaraz baner podlinkuje ;-) gratuluję rocznicy!!! zapraszam na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w Twoim candy :) Banerek jest już u mnie na stronie, obserwatorem też zostałam, bo warto tu częściej zaglądać :) A teraz ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    Pozdrowienia i gratulacje!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Z radością stanę w kolejce na Twoje candy z dwóch powodów:
    1. 28 grudnia ja mam pierwszą rocznicę prowadzenia bloga:D
    2. Pięknie tworzysz!!!!!!!!!!!!! :DDDD

    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się zapisuję;) Dzięki za osobiste zaproszenie na maila i udział w moim candy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuję za odwiedziny u mnie i z radością zapisuję sie do ogonka!
    Pozdrwiam cieplutko
    M,

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności... ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem tu po raz pierwszy, miło poznać osobę o pokrewnych zainteresowaniach. Będę podglądać częściej, bo ciekawie piszesz.Życzę wielu kolejnych lat pełnego pasji i sukcesów blogowania. Zasilam kolejkę swoją osobą i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet biżuterii jakiej na świecie mało więc wpisuje się śmiało.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne candy, ustawiam sie w koljece i zapraszam przy okazji do siebie na cukierasy!
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie i ustawiam się w kolejce po śliczne Cukierasy. Nie będę wyróżniać konkretnego posta - niestety nie przejrzałam jeszcze dobrze bloga, ale mogę stwierdzić, że to co zdążyłam poczytać i pooglądać bardzo inspirujące :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje siostrzyczko wszystkiego,co tak pieknie prezentujesz na twoim blogu.Zycze jeszcze wielu,wielu wspanialych pomyslow i sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! I oczywiście nie może mnie tu zabraknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowne komplety. Moze mi sie poszczesci?

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wieeeeelu wspanialych postów:)
    Oczywiście, ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności! Gratuluję rocznicy, życzę wielu kolejnych lat blogowania:) zapisuję się po te piękności, obserwuję Cię również:) korzystając z okazji, zapraszam na mojego bloga, trwa candy!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ...Gratuluję, chętnie przygarnę biżutki, jeśli na mnie wypadnie...pozwolę sobie czasem bywać u Ciebie,jako obserwator...pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna biżuteria, być może uśmiechnie się do mnie szczęście podczas losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie się przyłączę do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje bizuteria jest piękna
    może będzie moja oczywiscie zapisuje sie na te słodkosci

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę tutaj talent wszechstronny. Zapisuję się. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie przyjmuję zaproszenie na Twoje candy. Powód? Uwielbiam kolczyki w kolorach czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny blog. Serdecznie gratuluję rocznicy. Moze i dla mnie bedzie szczęsliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie tu:)))))))Trafiłam przez przypadek ale zostanę na dłuuuugo:) Zapisuję się na candy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako agnieszkazg
    moj mail: agnieszkazg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak, tak!! z przyjemnością staję w kolejce! Może COŚ się wylosuje milusiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja chętnie wezmę udział :)

    http://laurasoutache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. No jak ominąć taką szansę! Pewnie, że się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. to i ja sie zglaszam po cudenka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się z miłą chęcią:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się
    scarlett13@onet.eu
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam , banerek na blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    Obserwuję jako Wiolka.k :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się
    obserwuję jako niwatori
    bannerek tu: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Z miłą chęcią dołączę do zabawy :) Może dopisze mi odrobina szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też się ustawię w kolejce.. może mi się poszczęści :)
    i zapraszam również na moje candy

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. staje w kolejce po te słodkości :) pozdrawiam serdecznie :)
    ps. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale się z ładnej strony pokazałam, nie ma co. :)Zapisałam się na Candy, a blogger zjadł obrazek z paska bocznego. Dopiero zauważyłam. Ale szybciutko się poprawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję roczku i życzę następnych.
    Z przyjemnością się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję rocznicy i przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję pierwszego roczku, ustawiam się w kolejce i od dzisiaj obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczności tutaj masz:) oczywiście się zapisuję
    Pozdrawiam,
    http://koralikoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. banner na :
    www.stylizacje-i-makijaze.blogspot.com (pasek boczny!)

    OdpowiedzUsuń
  50. PIĘKNE CANDY JA TAKŻE SIE ZAPISUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja sobie cichutko stanę w kolejce po wygraną i trzymam kciuki za innych :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super candy, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję roczku na blogu i życzę wiele wytrwałości. Dołączam się do zabawy ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. może jeszcze zdążyłam :) mam taką nadzieję :) banerek dodany tutaj; http://agapeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. czyżbym była ostatnia?

    ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń