Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2012

Nowe obrazy olejne....

  Długo już nie pokazywałam nowych obrazów, ale też proces ich powstawania trochę w moim przypadku trwa:)

. Maluję właściwie tylko raz w tygodniu jakieś 4 godziny, więc siłą rzeczy nie powstaje zbyt wiele prac. Od ostatniego obrazu namalowałam cztery, ale jeden jest jeszcze na wystawie, a drugi schnie. Póki co, więc dziś tylko dwie świeżynki:)

 Obydwa obrazy  olejne,  w kwadracie, bardzo lubię ten format:).
 Czasami fragmenty obrazów mogą stanowić samodzielne dzieło- abstrakcję:), stąd z dwóch obrazów zrobiło się kilka:):)


Olej na płótnie, 70cmx70cm "  " Blisko nieba"






 Obraz olejny na płótnie 70cmx70cm   " Płatki ulotne"







Mam nadzieję, że zrobiło Wam się odrobinę wiosennie:)
Wbrew temu co za oknem, bo u nas....mroźno i biało. Ale zaczynają się ferie, więc aura tym razem nie zawiodła:)
Pozdrawiam wszystkich, którzy ferie zaczynają, kończą lub jeszcze na nie czekają:):)
Dużo śniegu pod nartą!!:):)

20 komentarzy:

  1. co za kolory, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego!! Lubię gdy jak coś oglądam to pojawia się tak wiele emocji i odczuć, ze trudno ubrać to w słowa. Tak było i w tym przypadku. Podziwiam więc i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne!!! I w dodatku w moich kolorkach. "Płatki ulotne" , to istna magia! Wygląda jak w 3D.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pelna podziwu...pieknie ci sie udaly-beda na Twoim Vernisazu??? sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są takie...Twoje...piękne, jak zawsze Twój pędzel mnie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie malujesz.

    U nas za oknem słońce. Ani odrobiny śniegu od poczatku zimy. Ech..

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!!!!
    Uwielbiam takie klimaty, obrazy...
    Uwielbiam Twoje obrazy:DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. magicznie, subtelnie, wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Kolory idealne, stęskniłam się za takimi wiosennymi klimatami. I zgadzam się z sikorką w akcji że "Płatki ulotne" wyglądają jak w 3D. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za te wszystkie dobre słowa:). A jak moje obrazy choć trochę przybliżyły Was do wiosny, to tym bardziej mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powiem nic nowego - piękne :) Zachwyca mnie zwłaszcza pierwszy irys - już wspominałam, że uwielbiam te kwiaty. A ten tutaj jeszcze ma takie cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się "Blisko nieba". Strukturę i kolorystykę otrzymujesz w jakis szczególny sposób? Spodobał mi się efekt widoczny na drugim i trzecim zdjęciu tego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt właściwie powstał trochę przypadkowo:) Malowałam na starym obrazie, który był malowany grubo szpachlą. Miałam zamiar to wygładzić, ale efekt mi się spodobał i zostawiłam:)
      Ot i cała tajemnica warsztatu:)

      Usuń
  13. Witaj!!!Zachwycają klimatem!!!Pozdrawiam ciepło:)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne... Też bym tak chciała umieć... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam cię, piękne dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hortensje przecudne!! Od roku mam do nich wielką słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ☼ ja mam słabość do wszelkich niebiesko kwitnących, a hortensje mają ten niezwykły przywilej, zaś Ty jesteś niesamowita...

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Jestem tu pierwszy raz i radość jaka mi towarzyszy podczas oglądanie jest ogromna. Bardzo chętnie zagoszczę na dłużej- jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń