Obserwatorzy

środa, 28 marca 2012

"Bóg jest w szczegółach...."


"Bóg jest w szczegółach...."
Ludwig Mies Van der Rohe

Często dopiero po namalowaniu obrazu dostrzegam w nim kilka niezależnych kadrów, które pozwalają wyobraźni zobaczyć więcej....

Mam nadzieję, że i dla Was będzie to taka maleńka wędrówka po nienazwanym:)
"Miłość dobrze ukryta" (Obraz olejny na płótnie 70cm x 70cm)







"Każdego dnia tworzysz siebie od nowa poprzez swoje wybory. Zwracając uwagę na szczegóły - dajesz wyraz najbardziej osobistej ze wszystkich sztuk: odciskasz swój ślad w życiu"
Sarah Ban Breathnach


"Zalotność duszy" ( Obraz olejny na płótnie, 50cm x 70cm)





 Spraw o Panie, abym nie stracił nigdy smaku zadziwienia.(...)
Naucz mnie zatrzymywać się: dusza żyje przerwami.(...)
Zostawiłeś nam Swoje odciski palców: spraw, abym potrafił je dostrzec w kropkach biedronki, w migających gwiazdach.
Uczyń mnie Panie, uważnym na zdumienia.

P. Pellegrino

 
 

25 komentarzy:

  1. Cudowne.. odpoczywam oglądając te prace..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym irysem skradłaś mi serce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natchnione jest to Twoje tworzenie.
    Piękny irys i piękna modlitwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam już słów żeby opisać twoje prace:) Są : piękne, urokliwe, pociągające, tajemnicze ,poetyczne, tchnące spokojem i nie wiem co jeszcze :)

    "Miłość głęboko ukryta" jest... och, to obraz który porusza coś głęboko w mej duszy...piękny...
    "Zalotność duszy" - tajemniczy i kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jakie piekne sa Twoje kwiaty, bardzo mi sie podbaja..bardzo bardzo...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Irys, jako kwiat jest niesamowity! - Ale to co z nim zrobiłaś TY przechodzi BOSKIE pojęcie!
    Kapelusz nisko mi upada, jestem oczarowana, zachwycona, porażona w serce... Od dziś inaczej patrzę na irysy (dotąd i tak z uwielbieniem) dziś zawsze Twój najpierw mi przed oczami
    ZACHWYT (najchętniej niemy) - ale niemego nie opiszę tu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Maryś pojechałaś! I kto to mówi?! Twoje malunki wieeelkiej urody też strącają mi kapelusz z głowy:)...z hukiem:)

      Usuń
    2. oj widzisz, a ja kwiaty tak sporadycznie, bo się przed ich urodą uginam - a TY potrafisz z nich wydobyć COŚ takiego, przed czym uginam się jeszcze bardziej i nie jak wierzbowa witka, tylko, że trudno z kolan wstać!
      Jak się z hukiem spadło ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam kwiaty, na Twoje można patrzeć bez końca..Jak zaczarowane..

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje irysy! Jestem w nich zakochana!!! Wariuję!!!!!
    Moim marzeniem jest posiadać takie Twoje cudo:DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba muszę przestać malować, bo wolę cię taką jak teraz, a nie "zwariowaną":):):)

      Usuń
    2. hahahahahahaha
      Maluj, maluj kochana pięknie malujesz, a ja już będę sobą :DDDD

      Usuń
  9. Przepiękne są:)))) Brakuje mi słów, żeby napisać coś więcej!
    Brawo!!!1

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kwiaty kojarzą mi się z nowym życiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza ten drugi kwiat, to tulipan, u schyłku swojego życia, był malowany...ale to dowód jak bardzo pojecie początku i końca jest względne.

      Usuń
  11. ja umiem tylko narysować cos na kształt człowieczka : kółko , pieć patyczków i gotowe :) umieć namalować cos takiego jak ten kwiat, po prostu z nóg mnie zwaliło. Uwielbiam irysy, często tez wystepują u mnie na moich zdjeciach ponieważ w ogrodzie mam ich dość pokaźna kolekcję , ale ten Twój bije na głowę te moje ogrodowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś ty zobaczyła ile ja mam zdjęć irysów!!!:):):)...ale faktycznie, mają jakaś moc przyciągania i zachwycają niezmiennie.I chyba najpiękniej maluje je właśnie Natura.

      Usuń
  12. Ależ śliczności! Gratuluję talentu!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie,zazdroszczę talentu,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest piękne. nic innego nie da się powiedzieć słowami

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny, za wszystkie miłe słowa pod adresem moich obrazów...WIEEEEELKIE DZIĘKI!!!:)Taki zastrzyk dobrych słów jest mi potrzebny, bo czasami coś wątpię w to moje malowanie, i naprawdę nie jest to kokieteria:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. BOŻE JAKIE NIEZIEMSKIE OBRAZY....ALE TY MASZ TALENT:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dumna jestem z Ciebie siostrzyczko!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały blog. Czytam go z przyjemnością :))))
    Cieszę się, że trafiłaś do mnie pozostawiając ślad... Będę częstym gościem na Twoich stronach. Serdecznie pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona Twoimi pracami i blogiem :) Jest tu bardzo miło i przytulnie :) Bardzo chętnie zostanę Twoim stałym gościem :)
    Pozdrawiam bardzo ciepło i wiosennie :))
    Ania

    OdpowiedzUsuń