Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

Kilka rzeczy w nowych ubrankach....



Walizki, temat już na blogach poruszany, w końcu i mnie dopadł:)
Jedną wypatrzyłam w garażu taty, jak to zwykle z takimi walizkami bywa, służyła do przechowywania rupieci i była w opłakanym stanie, zwłaszcza jej wnętrze. Druga w nie lepszej kondycji została przeze mnie nabyta na targu staroci. Pan, który sprzedawał w niej jakieś militaria, był mocno zdziwiony, że nie interesuje mnie zawartość walizki, lecz ona sama.Jednak: klient nasz pan, nawet najbardziej dziwaczny:). Po kilku minutach przepakowywania, walizka była moja:)
Musiałam najpierw dokładnie usunąć wszystkie warstwy papieru wyściełającego walizki, wysuszyć, wywietrzyć i wreszcie pomalować.


 Dodałam transfer i mam ! Transfery pochodzą z blogów graphicsfairy.blogspot.com oraz malowanykokon.blogspot.com
Jedna walizka służy do przechowywania albumów ze zdjęciami, druga, mieści  moje rękodzieła:). Obie w środku wymalowane na biało.






 


Tą półeczkę nabyłam kiedyś w klamociarni za 20 złotych, wyglądała tak:



 po liftingu wygląda tak:

 Karafka czeka już na tegoroczne nalewki, ale jeszcze muszą trochę się "przegryźć":)


  Nowe haczyki zakryły dokładnie dziury po poprzednich:)



No i jeszcze, przy okazji prac malarskich, machnęłam  napis do Toalety, żeby goście nie błądzili:)


Wpadłam ostatnio w amok prac malarsko-renowacyjnych, bo już czuję oddech jesieni na plecach. A większość tych prac wykonuję na świeżym powietrzu, więc od aury uzależniona jestem dość mocno.
 Kilka większych i mniejszych prac pokażę jeszcze niebawem. Są już gotowe, ale jeszcze nie obfocone:)
Pozdrawiam wszystkich "odnawiaczy" i obserwatorów moich poczynań:)




30 komentarzy:

  1. O Matuchno, wszystko cudne, boskie i co najwazniejsze ... do odgapienia! dzięki!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Półeczka mnie powaliła;DDD A te walizki-rewelejszyn hmmm na zdjęcia, no kapitalny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walizki na albumy...w razie czego łapiesz walizkę i w nogi!!:):)
      Cieszę się,że półeczka Ci się podoba:) Zaczynam się rozpędzać...teraz robię dużą szafę:)

      Usuń
  3. Walizki przecudne! Bardzo mi się podobają i sam bym taką łyknął ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wena widzę szaleje u Ciebie! :) Wspaniałe efekty! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, świetnie, widzę, że nie tylko ja ostatnio z pędzlem szaleję:) Efekty bombowe! A transfer na walizkach to nitro czy medium do transferu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie. Walizeczka rewelacyjna a półeczka cudowna!!!Fantastyczne efekty...jestem pełna podziwu!!! :)

    Ślę słoneczne pozdrowienia i życzę miłego dnia*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna przemiana walizki ... a i tabliczka na toaletę ładniutka ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Walizki super sama bym chciała taką mieć ;) , półeczki też fajnie zmalowane :))) ładnie wszystko wygląda :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne, cudne, półeczka śliczna, walizka wymiata:)
    Gratuluję pomyslów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz do tego bezbłędną rękę, wszystko wychodzi Ci pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa odsłona, nowe życie. Pięknie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Półeczka wyszła kapitalnie :) Dobry pomysł z tym przemieszczeniem drzwiczek z jednej strony.Coś się dzieje!
    Też jestem z tych co chodzą po targach czy "antykach" i szukają perełek. Uwielbiam to, jednak od razu słyszę "i gdzie Ty to postawisz". I wracam od razu na ziemię hehe ;) Cieszę się, że Ty nie masz tego problemu, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też mam ten problem:)...czasami rozsądek zwycięża:)

      Usuń
  13. Oj, tak masz rację, zabawki drewniane mają duszę... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. i walizki i poleczka wyszly ci piekne!!!!Pozazdroscic pozwolisz??

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam drugie życia przedmiotów - piekne liftingi:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwycające - ja z racji zmiany miejsca znów wpadłam w ten sam "szał", ale z konieczności hahaha :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci to wyszło wszystko. Powiedz tylko jaką farbą malować taką walizkę i czy ją lakierowałaś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci to wyszło wszystko. Powiedz tylko jaką farbą malować taką walizkę i czy ją lakierowałaś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń