Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

Kolejne rocznicowe Candy:)


  żeby tradycji stało się zadość ogłaszam moje rocznicowe Candy:)
Trudno mi w to uwierzyć, ale już 2 lata funkcjonuję w blogowym świecie. Mimo,że teraz mam dużo mniej czasu nie chcę jednak z tego blogowania rezygnować. Blog mnie dyscyplinuje w archiwizowaniu wszystkiego co robię, ale przede wszystkim daje mi możliwość  poznawania mnóstwa ciekawych ludzi, których w realu pewnie nigdy bym nie spotkała. No i oczywiście daje kopa, gdy lenistwo próbuje mnie zdominować:)
A te wszystkie ciepłe, czasem bardzo osobiste komentarze są wielkim wsparciem w tym co robię. Za to Wam szczególnie dziękuję.
W tym roku poza szyciem aniołów, biżuterią, malowaniem obrazów i odnawianiem mebli zaczęłam swoją przygodę z ceramiką i mam nadzieję, że ta przygoda będzie trwać!:)

Warunki, takie jak zwykle:
Proszę, pozostaw komentarz pod tym postem,
umieść podlinkowany baner z informacją o candy na swoim blogu,
jeżeli  nie posiadasz  bloga, napisz w komentarzu  swój adres mailowy,
jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)
 Dla osoby, która wylosuje Candy podstawowe, którym jest komplet biżuterii :długi naszyjnik oraz pierścionek , a  jednocześnie będzie obserwatorem mojego blogu, bonus w postaci niespodzianki:)

Czas trwania Candy od 22-go listopada (  dzień, kiedy 2 lata temu ukazał się mój pierwszy post:)) do 28- go grudnia( tak jak w ubiegłym roku:)

Baner do pobrania:




56 komentarzy:

  1. Od kiedy tu trafiłam, nieodmiennie podziwiam. Może szczęście mi dopisze i będę mogła podziwiać na żywo?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również... liczę na szczęście... wiem tylko jedna osoba, ale może to będę ja? Chociaż rzadko wygrywam... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niestety rzadko:)...ale kto nie gra, ten nie wygrywa, prawda? Pozdrawiam Ciebie również:)

      Usuń
  3. To i ja się zapiszę na tę zabawę. Baner wieszam niech i inni zobaczą że można się bawić u Ciebie. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, czas leci w blogowym świecie bardzo szybko. Ja też powoli zbliżam się do drugiej rocznicy ;)
    Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć w twojej zabawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz biorę udział w takim konkursie :)
    uwielbiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknych 2 lat :) jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję w kolejce:)Gratuluję dwulecia:)Lubię Twoje prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jakaś kobieta oprze się błyskotkom? I w dodatku ręcznie robionym!? Ustawiam się grzecznie w kolejce, koniecznie :) I gratuluję kolejnego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, z wielką radością!gratuluję Ci Rocznicy i życzę Ci kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gartuluje 2 lat w blogowym swiecie i zyczę nastepnych...
    chętnie sie przyłaczę do zabawy :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, życzę Ci aby kolejne lata blogowania przyniosły Ci wiele satysfakcji i pomysłów!!!
    Przyznam szczerze, że bardzo rzadko noszę jakąkolwiek biżuterię, ale ta jest tak wyjątkowa i piękna, że nie mogę przejść obojętnie i byłabym uszczęśliwiona gdybym to ja była tą szczęściarą, którą wylosujesz:DDD
    Buzi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzajemniam:)
      ....Żałuję bardzo,że nie będę na spotkaniu blogowiczek:(... i ominie mnie okazja wspólnej herbatki.

      Usuń
  12. Gratuluję Ci kochana tych 2 pięknych lat i z dużą przyjemnością zapisuję się na to piękne candy
    uściski
    m.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam przypadkiem, ale spodobało mi się więc się trochę rozejrzę. Muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba i chętnie zapisuję się na CANDY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się u mnie podoba. Zapraszam na dłużej:)

      Usuń
  14. Witaj Asiu, to ja, Barbara, koleżanka Ali ze studenckich czasów.Od wielu miesięcy" wpadam" na Twojego bloga. Zwłaszcza wtedy, kiedy nachodzą mnie smutne chwile. Jestem zafascynowana tym co robisz. Na Twoim blogu jest zawsze pięknie i radośnie. Pomagasz w ten sposób wielu ludziom zrozumieć świat i odkryć jego urodę. Robisz to świetnie, też marzę o własnym blogu. Tymczasem pozdrawiam i będę podziwiać dalej... basia.olesno@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło czyta się takie słowa:) Marzenia istnieją po to by je realizować. Jeżeli potrzebowałabyś jakiejś pomocy w założeniu bloga służę pomocą, oczywiście na miarę moich możliwości:)
      Pozdrawiam ciepło i bardzo, bardzo dziękuję za dobre słowo:)

      Usuń
  15. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu lat blogowania! :)
    Piękne candy! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się oczywiście. Banerek na uolinki.blogspot.com
    Również obseruję jako ja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję kolejnej rocznicy i zapisuję się na "cukierkową" listę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością się zapiszę , może się uda :)dla takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z radością się wpisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się powstrzymać, żeby nie wziąć udziału w Twoim Candy! Jest na co czekać, wszystkie rzeczy są przepiękne! Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozejrzałam się odrobinkę u Ciebie. Kobieto jesteś wszechstronna! Fajnie że do mnie zajrzałaś, dzięki temu trafiam tu do Ciebie i z przyjemnością wezmę udział w rocznicowym candy! Już podklejam! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się z wielką przyjemności:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia wnętrz.

    Chciałabym zaprosić Cię do ogłoszenia swojego CANDY tutaj: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Blog jest w fazie rozruchu, ale całkiem dobrze już działa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Biżuteryjne cuda może kiedyś wygrać mi się je uda :)

    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale sie cieszę, że do Ciebie trafiłam - robisz wiele inspirujących rzeczy. Oczywiście zapisuję się na candy. Co prawda moje się właśnie zakończyło, ale i tak zapraszam na mojego bloga może też Ci się spodoba. Link oczywiście juz jest. Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. No to i ja ustawiam się w kolejce :)

    Baner w bocznym pasku, a blog dodany do obserwowanych.

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam ciepło.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.:)
    Obserwuje jako mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój blog właśnie roczek ma. Tobie życzę wielu lat radosnego blogowania. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyłączam się do zabawy a korzystając z okazji zapraszam do mnie na candy
    www.naturalnieowszystkim.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak więc miło mi jest się zgłosić do konkursu oczywiście jeżeli nie jest jeszcze za późno :P

    baner już jest na moim blogu http://kamira90.blogspot.com

    obserwuję :)
    I muszę przyznać iż masz bardzo ładny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie spróbuję szczęścia:)
    obserwuję i pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo, jeszcze zdążę :) Chętnie wezmę udział w Twoim Candy, dodałam również do obserwowanych, bo na pewno będę wracać. Piękne rzeczy tworzysz. Pozdrowienia i zapraszam do mnie:
    www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam się w kolejce :)
    obserwuję jako: Kasia
    dodałam baner na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) rozejrzałam się u Ciebie troszeczkę i mogę śmiało powiedzieć, ze zostanę tu na dłużej :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. z dziką radością ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo nas ale i ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń