Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

"Kleo i ja" i.... mój nowy obraz:)

                             " Płatków wirowanie"   Olej na płótnie 80x100

"Kleo i ja" Helen Brown .  Przeczytałam już jakiś czas temu. Musiałam jej dać czas,  by trochę  we mnie osiadła, by móc o niej pisać. Reklamuje się ją, jako historię szalonej  kotki, która uratowała życie pewnej rodzinie. Ale tak naprawdę nie jest to opowieść o kotce, lecz o tym jak jej obecność pozwoliła głównej bohaterce książki uporać się z tragedią i zacząć na nowo smakować życie. Historia do bólu prawdziwa, pozbawiona patosu, za to niezwykle przejmująca. Napisana cudnie, czasem płacze się z bohaterką innym razem pokłada ze śmiechu z jej niezwykle trafnych obserwacji ludzi i ich zachowań. Sama siebie również nie oszczędza:). Książka napisana z dystansem do własnych słabości i z miłością do ludzi i  zwierząt. Prowokuje do refleksji , ale mimo, że traktuje o sprawach trudnych, nie jest książką smutną. Polecam, bo to ten rodzaj literatury, który wnosi w nasze życie dużo ciepłych emocji....

Mój nowy obraz,  to największe jak dotąd, moje płótno: 80cm x 100cm. Rozpoczyna cykl prac, które mam nadzieję,  powstaną tak jak to sobie wymyśliłam. Mam już w głowie tytuł tego cyklu.

Ale na razie nie będę tego zdradzać:)

Szkoda, że tak trudno pokazać obraz na zdjęciu:):). Z drugiej strony, jak już nie raz robiłam, z fragmentów można stworzyć odrębne obrazy, które uruchamiają wyobraźnię....moją przynajmniej:):):)





Pozdrawiam:)....i niech Wasza wyobraźnia zaszaleje...:):)

11 komentarzy:

  1. Obraz pobudza wyobraźnię, jak najbardziej :) Podoba mi się bardzo różowa, optymistyczna i pozytywnie ładująca kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak działa na wyobraźnię... fajny energetyczny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipan papuzi...pieknie oddalas lekkosc platkow/piorek
    ktore wiruja jak kolorowy wiatrak na wietrze.Bardzo mi sie podoba!
    A ksiazki poszukam u mnie,bo nabralam apetytu po przeczytaniu twojej opinii.
    Sciskam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sepio, zaserwowałaś nam mieszankę pozytywnej energii i cudownego talentu. Piękny...
    Uwielbiam ceramiczny wisior od Ciebie, uwielbiam!! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać... Kocham cykle w obrazach i Twoje kwiaty!!! Ale to wiesz :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ! ja nie tylko kwiat tam widzę , oj podziałał na moją wyobraźnię :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie obejrzę cały cykl gdy powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, szaleje, szaleje:)piękny, szczerze podziwiam:)Po książkę chętnie sięgnę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń