Obserwatorzy

niedziela, 3 listopada 2013

Przenikanie....

  

Malowałam ten obraz dosyć długo. Przechodził różne przeobrażenia, od totalnej abstrakcji do czegoś na kształt pejzażu. To mój kolejny obraz z gatunku " nieoczywistych". Taką mam ostatnio w sobie potrzebę malowania trochę odrealnionego. Jak widać "trochę", bo wciąż brakuje mi odwagi by wyjść poza ramy:)
Ale już wiem, że  do tego  potrzebny jest czas.
 Póki co,  powstał obraz nawiązujący do pejzażu, lecz gdy przyniosłam go z Pracowni do domu, każdy z domowników zobaczył na nim coś innego. Mam więc małe poczucie spełnienia, bo właśnie o to mi chodziło:). By go nie dopowiedzieć.

Nazwałam ten obraz "Przenikanie". Dlaczego, to pewnie nie trudno się domyślić.

W życiu bardzo lubię doświadczać tego stanu. To taka granica światów:  światła i ciemności, śmiechu i łez, ciepła i zimna, słodyczy i goryczy, miłości i przyjaźni.
Taki stan, gdy do ciebie należy ostatnie słowo, która szala przeważy.
Starym zwyczajem powycinałam Wam kilka odrębnych kadrów. Niech będą inspiracją :)





Pozdrawiam:)



21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, nostalgiczne , trochę tajemnicze i jak piszesz nieoczywiste, mi przypomina wymarły lasek na bagnach, który uwielbiam, niedaleko mojego domu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieoczywiste, ale jednak pejzaz...lubie takie nieoczywistosci...insynuuja i pozostawiaja kazdemu pole na wlasna interpretacje...bardzo mi sie podoba..sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się takie obrazy, z przenikającymi się kolorami, nieoczywiste... Twój jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam dotąd Twoje kwiaty tak bardzo, że umknęły mi te przestrzenie pełne światła i uczuć. Uwielbiam obrazy w których każdy dopatrzeć się może "dla siebie" Ten przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, ty to potrafisz człowiekowi osłodzić życie:):)
      Dzięki:)

      Usuń
  5. śliczny jest i taką ma w sobie tajemnice, którą każdy sam dla siebie może w nim odkryć:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przenikanie to dobry tytuł. Obraz jest urzekający, przemawia do mojej wyobraźni a to najbardziej lubię w sztuce. Mnie przyszło na myśl słowo nostalgia albo marzenie.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Działa na wyobraźnię, za każdym razem kiedy na niego patrzę to widzę coraz to nowe ciekawe szczegóły. I to tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne efekty!!Wiesz,ze lubie takie obrazy -pejzaze rozmyte,niejednoznaczne.
    W Twoj talent nigdy nie watpilam!!!!!!!!!! Sciskam jeszcze jesiennie.

    OdpowiedzUsuń