Obserwatorzy

czwartek, 21 listopada 2013

Rocznicowe Candy


Kolejny rok blogowego życia za mną. Tradycyjnie już z tej okazji ogłaszam moje Candy. Ponieważ w minionym roku sporo było postów o malowaniu,  cukierkiem tym razem będą dwie akwarelki w białych ramkach.


Warunki, jak u wszystkich:
Proszę, pozostaw komentarz pod tym postem,
umieść podlinkowany baner (poniżej)  z informacją o candy na swoim blogu,
jeżeli  nie posiadasz  bloga, napisz w komentarzu  swój adres mailowy,
jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)



Zapraszam serdecznie!:)

62 komentarze:

  1. Pierwsza:) Obserwuję już od dawna. Piękne te akwarelki, takie klimatyczne... Zapisuję się na nie i proszę o wsparcie mojej Helenki w głosowaniu http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/2013/11/konkurs-listopadowy-gosowanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek Helenki śliczny! Ale pozostałych dzieci prace też mi się podobają. Mam nadzieję,ze nie będziesz miała żalu, jeżeli jednak wstrzymam się z oddawaniem głosu.
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Joasiu, wiesz, że jesteś moją blogową MATKĄ, bo dzięki Ali trafiłam do Ciebie, oczarował mnie Twój blog i w końcu założyłam swój. Jesteś mistrzynią wielu dziedzin, ale najbardziej urzekają mnie Twoje obrazy, a akwarelki w szczególności. Wprost marzenie, oczywiście, że staję w kolejce, choć będzie ona nieskończenie długa. Życzę wielu radości, nie tylko blogowych... i pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, chyba jednak nie zasługuję na tyle ciepłych słów:)
      Ale za wszystkie baaardzo dziękuję:)

      Usuń
  3. Ależ cudne te obrazki :) Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz zrobione! akwarelki piekne a ta z hortensja bardzo bardzo...wiec jestem druga w kolejce!!! SCISKAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja porposzę, zgłaszam się gdyż akwarele są cudne!! Powieszę w sypialni jak mi szczęście dopisze:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję już jakiś czas, więc też się ustawiam w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu... to ja wielbicielka Twojego talentu uśmiecham się do Ciebie;))) i marzę o akwarelce z hortensją. A co marzyć można zawsze. Może tym razem szczęście mi dopisze.
    Buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, mieć Twoją akwarelkę...!! Może akurat...staję w kolejce :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieśmiało, zupełnie nieśmiało i ja...

    Zapraszam i w moje skromne progi:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo, ile bym dała, by udało mi się zdobyć jedną z tych cudownych prac!
    Szczęścia nie mam w losowaniach, ale co tam, może się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajmuję miejsce w kolejce i pędzę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wizytę u mnie:) Z miła chęcią zapiszę się na Twoje candy i z przyjemnością zagoszczę tu na dłużej:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne obrazy:) Chętnie wezmę udział w Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z największa przyjemnością, Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką chęcią się zapisuję ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje obrazy od dawna mnie zachwycają, podpatruję je robiac włąsne eksperymenty malarskie, cudownie byłoby mieć oryginał :). Obie akwarelki są prześliczne, hortensja - marzenie! Ostatnio kilka marzeń mi się spełniło, może ta dobra passa jeszcze potrwa do losowania w Twoim candy...?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie malujesz :) Z przyjemnością ustawie się w kolejce a nuż będę miała zaszczyt zawiesić takie cudeńko w swoim pokoju :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy powinnam do tej listy dołączać, bo ja już kiedyś u Ciebie cukieraska wygrałam, ale podlinkowuję z całą przyjemnością, bo akwarelki wyjątkowej urody. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne akwarelki. Ustawiam się do kolejki i zapraszam na swoje rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam sie równiez, bo candy bardzo piękne:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zobaczyłam te akwarele u mnie w niebieskim pokoiku ;) Więc ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał, łał, łał... dobrze, ze zdążyłam uffff
    Wchodzę i widzę zmiany u Cię, i candy! -nie mogę ominąć, o nie:DDDD
    Asiu, serdeczności ślę:***

    OdpowiedzUsuń
  24. choć przypadkiem trafiłam na ten blog, to z pewnością tu zostanę na dłużej. jestem szczególnie zachwycona delikatnymi, ulotnymi, marzycielskimi, tajemniczymi akwarelami....mieć taki talent...tak mi się marzy :) z ogromną ciekawością i zachwytem będę zaglądać tutaj, aby choć przez chwilę poczuć się jak w uroczej bajce....
    spróbuję zatem szczęścia w konkursie, może akurat te przepiękne akwarele trafią do mnie :) oby!
    jako, że nie mam jeszcze bloga, podaję maila: agnieszkamaat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:) A mnie sie zawsze wydaje, że to INNI mają talent:)

      Usuń
  25. Dzięki Candy trafiłam na Twój wspaniały blog, wspaniałe prace. Z radością bym przygarnęła te wspaniałe akwarele. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej jakie cudenka. Tez chcialabym wziac udzial. Jestem w blogosferze od niedawna i ciagle odkrywam cos nowego i ciesze sie ze tu trafilam. Bede zagladac czesciej. Zazdroszcze talentu, sama czasem siegam za pedzel ale nigdy efektami sie nie chwale bo nie ma czym ;). Zapraszam do siebie http://mojswiatmadewithlove.blogspot.ie/ . Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas pokazać swoje prace innym? Spróbuj się odważyć:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  27. Przepiękne te akwarele! Marzy mi się żeby kiedyś również nauczyć się malować - póki co trochę rysuję, głównie na potrzeby szycia...
    Również zgłaszam się jako chętna do zaopiekowania akwarelkami, banerek wrzucony do mnie na bloga, i dodałam sobie Twój blog do bloglovin, bo widzę że przeróżne cudności tu prezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jakie piękne :) ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne obrazy, bardzo nostalgiczne, takie zadumane.
    No to muszę ustawić się w kolejce licząc na odrobinkę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne te obrazki! cudne! spróbuję je zdobyc :) pozdrawiam, www.coral-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne! Oczami wyobraźni już widzę je powieszone u siebie ;)
    Staję w kolejce! Bannerek na http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. No, proszę! Co za cuda. ;)
    Chętnie je przygarnę, skoro szukają domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym o banerze : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  33. Piękne malujesz, chętnie przygarnę jedną z Twoich prac :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie potrafię rysować, ani malować - tym bardziej podziwiam wszystkie obrazy.
    Akwarele kocham, dlatego z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twojej.
    Obserwuję - Terenia; baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Wymarzonych Świąt Bożego Narodzenia życzę i pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Moj wpis nie chce sie wyslac , wiec po tylu probach mam nadzieje , ze nie wpisalam sie kilka razy. Wybacz jak narobilam zamieszania.
    Jestem zachwycona Twoimi pracami i chetnie sie zapisuje -Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne candy.
    Zapisuję się i idę zwiedzać bloga:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  37. I jeszcze ja na ostatnią chwilkę się zapisuję :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Że też ja takiego talentu nie mam.
    Zgłaszam się:)
    baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń