Obserwatorzy

piątek, 29 listopada 2013

Róża


 Dzisiaj krótka opowieść o pewnej Róży.
Lubię róże, choć są kwiaty,  które lubię bardziej:)  Może trochę onieśmiela mnie Jej doskonałość? Niezmiennie jednak fascynuje mnie proces obumierania, a raczej zastygania róży. Niektóre z nich szybko tracą kolor i smutno gubią płatek po płatku. Inne z wielką determinacją starają się jak najwięcej zatrzymać z dawnej świetności, Ale tylko nielicznym się to udaje:)
Dziś właśnie fotografie takiej róży, której chyba się udało:) Starałam się tak ją sfotografować by wydobyć jak najwięcej :






Teraz w odsłonie trochę bajkowej:












A taka była na samym początku:



 Które Jej wcielenie najbardziej Wam odpowiada?

Pozdrawiam i życzę dobrego czasu na weekend:)




16 komentarzy:

  1. Kurcze ... wiesz na tym drugim zdjęciu jak dla mnie jest naj, choć pierwsza bajkowa odsłona też cudna.
    Szczerze powiem, że w pełnym rozkwicie wygląda najmniej ciekawie. Czarujesz tym obiektywem. Przemijanie też jest piękne...hmmmm pomyślę o tym w ciepłym łóżeczku.
    Buziaki Asiu przesyłam i dobrej nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to absolutnie się z Tobą zgadzam:)
      Przemijanie to też dojrzałość, mądrość, świadomość. I może to stanowi o pięknie tej "starszej" Róży:):)

      Usuń
  2. Hmmmm... i piękne, i smutne, bo ja wiem... trochę żal, że umiera... Mimo piękna fotografii - nie mogę zapomnieć, że to był żywy kwiat. Fotografie są niesamowite, ale różę wolę jednak świeżą, żywą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mówiłabym tu o umieraniu. Bardziej o przechodzeniu w kolejny etap "bycia":)

      Usuń
  3. W każdym wcieleniu jest piękna!
    Bo potrafi się pięknie starzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza fota - najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę Panią:))Pani umie fotografować! I to pięknie fotografować:))))w każdym wcieleniu tej róży pięknie,chociaż ja lubię je w pierwszej fazie:))))cudne zdjęcia:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowa odsłona przepiękna! Chyba jednak wolę świeżość róż :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę na te zdjęcia zachwycona cała i w którymś momencie przychodzi mi tylko jedno skojarzenie... tej róży z... kobietą. Z piękną kobietą, której uroda naznaczona przeżytymi dniami i doświadczeniem, wciąż i wciąż pozostaje piękna. I taka właśnie dojrzała i piękna podoba mi się bardzo. :)
    Cudne zdjęcia zrobiłaś! :)
    pozdrawiam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam takie skojarzenia od samego początku:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Bardzo podobają mi się wszystkie ujęcia ale najbardziej chyba 4-te, lub 1-sze bajkowe:)
    Uwielbiam róże, kiedyś zawsze marzyłam o ogrodzie pełnym róż. Od długiego jednak czasu moim ulubionym kwiatem jest Nasturcja:)
    Pozdrawiam i zapraszam także do mnie: http://rozowykociolek.blogspot.com
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś kreatywną kobietką! Masz oko i to "coś" w duszy. Pięknie przedstawiłaś różę. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia, świetny pomysł na uwidocznienie róży w "takim" stanie. Pamiętam kilka róż w swoim posiadaniu, które się właśnie tak starzały. Bo jednak obecnie zdecydowanie większość kwiatów kupnych traci płatki i to bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń