Obserwatorzy

środa, 11 lutego 2015

Kobieta z Pasją 2014


fot. M. Czechowicz ("Moje Mieszkanie" wrzesień 2014)
W minionym roku na łamach gazety "Moje Mieszkanie", w cyklu "Kobieta z Pasją", ukazał się materiał o mnie. Do dziś trudno mi w to uwierzyć:).
To,  że w  tłoku przeróżnych pięknych blogów z dużą liczbą obserwujących, zauważono mnie i zaproszono do udziału w sesji, to do tej pory jest dla mnie czymś nie do końca realnym:)
 Było to totalnie nowe dla mnie doświadczenie, dużo dobrych chwil, ciepłych słów i gestów  od przyjaciół, znajomych i zupełnie mi nieznanych ludzi, od których otrzymywałam maile ze sporą dawką dobrej energii. Dla mnie, osoby, która nie bardzo w siebie wierzy,  były niezwykle ważne. Oczywiście, jak to zwykle bywa, gdy człowieka spotyka nawet maleńki sukcesik, znajdą się i tacy, których zachowanie sprawia zawód. Smutno, że jednak łatwiej niektórym wspierać w kłopotach niż cieszyć się razem czyjąś radością. Ale tak widać mamy, zwłaszcza w naszym kraju :)
Od dzisiaj można wybierać spośród Kobiet z Pasją:)
Znajdziecie tam mnie, ale także kilka fajnych koleżanek z naszego blogowego świata. Wybór należy do Was!:)
Głosujcie, proszę tutaj


"Moje Mieszkanie" fot. M. Czechowicz



19 komentarzy:

  1. Wcale sie nie dziwię, ze Cię wypatrzono wśród innych blogów. Wystarczy popatrzeć na Twoje obrazy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje to wspaniale wyroznienie i jak najbardziej zasluzone :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cieszę z tobą że zostałaś wyróżniona na łamach gazety MM. Twoje pasję jak najbardziej zasługują na pokazanie. Pozdrawiam i życzę powodzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. głos oddany:)trzymam kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje....Super przeżycie ...Wiem bo 2013 brałam udział....Powodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje!!! :-)Czy autografy też już rozdajesz? Serdecznie Cię pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To fantastyczne! Gratulacje! Masz ogromny powód do dumy i satysfakcję! Twoje prace są wyjatkowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. :))) Tak piękne rzeczy tworzysz, że wcale się nie dziwię, że zaproszono Cię do sesji :) a dzięki temu ja też znalazłam Twój blog i mogę nacieszyć oczy!
    pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że już niedługo to ja będę czytała o Tobie w MM:)

      Usuń
  9. Powodzenia!
    Jesteś wspaniała, jedyna w swoim rodzaju i już lecę głosować!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) I trzymam kciuki ! - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żaden materiał mnie tak nie oczarował jak ten o Tobie.Poprosiłam mamę-bo u niej to czytalam-by odłożyła mi tę gazetę.Mam "Cię" już u siebie:) i wciąż zachwycam się Twoimi słowami,które dały mi sporo spokoju i nadzieję na przyszłość.Pozdrawiam serdecznie!
    jm

    OdpowiedzUsuń