Obserwatorzy

sobota, 11 lipca 2015

Nastroje...obrazy moje:)

Wielki Błękit II           Olej na płótnie 70cmx100cm

 Kilka nowych obrazów olejnych ostatnimi czasy powstało, ale jakoś nie było okazji, by je tutaj pokazać. Niektóre, jeszcze mokre, wieszałam w czerwcu,  na ostatniej mojej wystawie indywidualnej, więc nawet obfocić nie było kiedy:) Szczęśliwie, ten czas zamieszania i stresu związanego z wystawami w tym roku, już za mną. Mogę się  teraz wyłącznie karmić miłymi wspomnieniami i cieszyć, że wszystko w miarę po mojej myśli się poukładało.

 Fragmenty obrazu,żyją zwykle swoim życiem:)

Tak się składa, że właściwie wszystkie te świeże, stosunkowo obrazy,  mają dość wakacyjny charakter. Choć klimatem bardzo się różnią. Ale przecież i wakacje nie są wyłącznie zalane w słońcu, prawda? Wiem to w tym roku także z własnych doświadczeń:).
"W szarości zatopione"  Olej na płótnie 40cm x 100cm
 W życiu też nie zawsze świeci słońce, chociaż nawet w czas burzy można między chmurami wyłuskać maleńki promień światła. No i w końcu czarne chmury nie są na zawsze. Czego sobie i Wam z całego serca życzę:)



***


4 komentarze:

  1. Piękne klimatyczne obrazy :-).O wystawach moich obrazów to i ja kiedyś marzyłam ale nie zawsze jest tak jak byśmy chcieli i teraz tworzę dla siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuj z marzeń, a wtedy z całą pewnością uda Ci się wystawić swoje obrazy. Czasami trzeba poczekać na swój czas, ale gdy się czeka, sukces lepiej smakuje. Pozdrawiam serdecznie i życzę realizacji marzeń:)

      Usuń
  2. Ach jakie piękna...zachwyciło się moje serce...Pozdrawiam słonecznie -Peninia

    OdpowiedzUsuń